Back again!

Hallå!

Ja herregud jag vet jag är sämst som bloggare! Jag har haft ett upphåll av ingen anledning alls på 3 veckor och några dagar nu. Under dessa 3 veckor har jag hunnit med rätt så mycket måste jag säga.

 Jag och familjen har spenderat en vecka på Gotland där vi har varit turister med stort T. Vi gjorde väl det mesta som förväntas av en turist såsom att bada i Tofta, besöka lummelunda grottan, Roat oss på kneippbyns sommarland o vattenland, åkt guidad tågtur runt muren och så gjorde vi ett besök till Roma glasbruk och klosteruin. Kan det bli mer turistigt än så? En av kvällarna när vi skulle sova så blev vi också vaggade av ulf lundells stämma då han hade en spelning några 100m bort så vi hörde klockrent hem till oss där vi bodde. Lägenheten vi bodde i var helt underbar och placeringen kunde inte vara bättre då lägenheten låg innanför murarna i en en söt liten gränd kantad av rosor, och bara en gata ner så låg köpstråket.

Jag kommer att lägga upp några bilder senare när jag har tillgång till rätt dator

Sen har en av min närmsta kompisar gift sig också så man har varit på bröllop. Dom var så så fina. Allt var hur bra som helst, det var TOPPEN. Grattis igen! =) Jag fick även leka fotograf under deras bröllop och det var både kul och nervöst. Jag fick fota under cermonin och efteråt och det blev ca 900 bilder tagna men då detta var min första "riktiga" fotografering så blev långt ifrån alla kort hundra, men jag har lärt mig desto mer. Hoppas iallafall att brudparet hittar något av värde när dom bläddrar igenom korten.

Lägger in lite bilder därifrån också lite senare när jag har tillgång till rätt dator!

Nu ska hjälpa Tobbis med tv:n så hej så länge! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback