Dan före dopparedan!

Så var verkligen julafton bara ett stenkast iväg, visste att det skulle gå läskigt fort! Idag för 4 timmar sedan ca kl 4 på morgonen förlovade jag och min älskade sambo oss vid en en kyrka i Norge. Vi var på väg mot Bergen för att hämta min bror inför jul och förlovningen var redan inplanerad innan resan till Norge var det, så det blev väldigt spontat gjort. Så idag har vi varit förlovade i 2 år!!! Älskar dig  Bobo ;)

Idag blir det att trängas med alla jultokiga idioter och man lär väl passa sig lite så man inte blir nertrampad eller nått för folk är verkligen maniska den här årstiden. Ska fixa det allra sista inför imorgon plus så ska jag fixa inför ikväll. Ska ha lite familjemys ikväll med lite glögg och allt som hör till, ska bli så myyyysigt.

Så önska mig lycka till för nu ska jag iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback