Deck the halls....lalala laa la la la la

Har inte varit någon överdrivet produktiv dag men ikväll ska det heligaste ske, granen ska pyntas, YEEEEJ äntligen. Först ska vi bara åka ut på granjakt för som jag skrev i något inlägg tidigare så knäckte min älskade sambo våran fina gran förra året (plastgran) så nu måste vi hitta ny.  

Så senare ikväll blir det att slå på julmusik och pynta så det står härliga till. Jag verkligen älskar att pynta granen, det är så mysigt och det blir så fint sen när det är klart och den står där i all sin prakt med alla paket under sig, helt enkelt underbart. Få se bara om den får stå ifred utan att någon (läs Neo) river den. Granen kommer säker att vara väldigt intressant för att inte tala om alla paket som ligger där under, kanske blir tidig julafton?!

Ska även inhandla det godaste som tillhör julen det vill säga julskinkan. Den ska in i ugnen i kväll så man kan avsluta kvällen med en supergod skinkmacka med senap, mums. Förra året köpte vi en skinka på strax över 2 kg och jag trodde vi skulle behöva kasta för jag trodde inte det skulle gå åt men oj så fel jag hade!! Den tog ju slut nästan innan julafton till och med. Så iår blir det en riktikt stor en.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback