HTML grekiska...

Varför måste dom göra datorspråk så förbannat petigt och virrigt? Försvinner en punkt eller något så blir allt fel. Nu har jag lyckats trolla bort den lilla profilbilden....fan, helvetes, *pip*....okej det kunde vara värre men ändå. *suck*

Vad är det för fel på svenska språket? Om det helt enkelt stod "det här är din profilbild lägg till bild här"  eller "här är din bakgrund och den är vit" Sen om jag ville ända färgen så skriver jag bara en annan färg istället för vit. Om allt bara var uppradat så på ett enkelt förståligt sätt!
Men NEJ varför göra saker enkelt??

Nu ska jag bråka vidare med denna grekiska så den sakta men säkert blir förstålig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback