I väntan på familjemys

Då var hemma igen efter allt stök och jultokiga bufflar. Från början när vi (mamma var med) kom till Gränby så var det ingen fara alls,  för vi var ute i så god tid men ju mer klockan blev desto mer fylldes gränby på, så på slutet var det absolut inga roliga köer, inte för att köer är roliga i vanliga fall men nu var dom hemska. Köerna var säkert mellan 20-30 pers minst och det var verkligen så vart man än gick.

Men nu slipper man trängas mer, skönt!! Nu är det bara att vänta in min älskade sambo så vi kan börja vår familjemyskväll och få dricka glögg, knäcka nötter och lyssna på julmusik.

Sen måste jag bara tillägga att jag inte hänger med!!!!Alltså jag fattar inte att vi redan har varit förlovade 2 år idag??!! Det är helt otroligt hur fort tiden går. Jag tycker det känns som om vi var till Norge och hämtade min bror bara för max några månader sen, absolut inte 2 år sen men otroligt nog så är det så.

Vart tar tiden vägen??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback