Inslagning pågår

Yes då har man börjat att slå in alla julklappar vet inte varför men jag vill ALLTID slå in alla julklappar själv, eller jo jag vet varför, för jag tycker det är så kul! Det hör till också tycker jag, det är en del av allt julstoj man har. Men varför ska det vara så svårt att få inslagningen perfekt för? Jag älskar när paket ser perfekta ut så jag försöker eftersträva det men det är lättare sagt än gjort tyvärr men jag kämpar vidare. Jag har fortfarande en del kvar att slå in  så ska ta tag i det igen.

Så här ser det ut här hemma just nu.
Om ni tycker det ser skumt ut på bilden så var det för att jag var tvungen att "trolla" bort en oinslagen julklapp som kom med på bilden och jag var inte särskilt nogrann när jag fixade det.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är ju så kul att slå in paket! Jag brukar också roffa åt mig alla och slå in dem själv.:) Årets tema kommer antagligen bli som julpyntet; vitt och silver med röda detaljer.



Ha en fin dag!

2010-12-07 @ 16:09:18
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback