Julaftonsfirandet över....

Oj vad fort den här dagen har gått. Jag kommer ihåg att det här var en av världens längsta dagar när man var liten, tiden gick så sakta och det verkade som om tomten aldrig skulle komma. Tyckte inte ni det med?? Nu idag har istället dagen sprungit iväg, men det har varit så mysig jul.

Det har varit en julafton med mycket skratt, julklappar, tomte, kalle, god mat och trevligt sällskap. Barnen verkade helnöjda och när dom är glada så är jag också glad. Visst är julen klart bästa högtiden ändå??. Jag förknippar julen med bara bra saker. Hoppas alla ni därute har haft en lika bra och mysig jul som jag har. God fortsättning på er!!!

Nu ska jag vila för jag är ganska slut, laddar upp bilder sen!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback