Lite att göra såhär på kvällskvisten!

Idag har man varit till doktorn igen och sen var vi förbi min sambos "faster" Karin som fyllde 94 år idag.  Vi blev inte kvar utan vi åkte bara snabbt förbi och sa grattis och lämna en blomma annars så har det varit lugnt för då man har haft problem med rörelseförmågan så kan man inte göra överdrivet mycket. Min älskade sambo har fått vara hemma igår och idag för att hjälpa till med våran sjuka lilla bubbigubbe, stackarn hostar nästan så att han kräks, tycker så synd om honom. Det var dagen i stora drag.


Hade inte så mycket att göra såhär på kvällen så jag svarade på lite frågor på skoj. 

ALLMÄNT:

1. vad heter du? Nathalie
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Trivs med mitt namn så vill inte byta.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inte den blekaste aning om vilka namn som snurrade.
4. vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. vilken årgång är du? 85:a
6. vart bor du? Uppsala
7. bott utomlands? Nope, och det kommer nog aldrig hända heller.
8. flyttat antal gånger? Sammanlagt från det jag var liten fram tills nu så är det 8ggr tror jag
9. vart skulle du vilja bo? Trivs mycket bra där jag  bor nu men skulle kunna tänka mig att prova på att bo i USA faktiskt
10. yrkesval? Hoppas på att börja läsa till lärare
1. hur lång är du? 1.70 cm
2. hur mycket väger du? Ca. 63 kg
3. hårfärg och frisyr? Blont skulderbladslångt  med lugg
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med kroppsligt? Hmm,,svår fråga, mina ögon tror jag
6. minst nöjd med? Restan av mig haha, nej men magen tror jag.
7. skostorlek? 40
8. glasögon? Nej eler Jo men tror inte dom behövs längre.
9. har du några piercingar/tatueringar? Japp. 5 tatueringar! 1 på överarmen, 1 på vardera skuldra, 1 på
underarmen och 1 på vaden
10. vad är du beroende av? Pepsi max och min familj.
11. Har du nåt husdjur?
En spindel (tarantella) med namnet Berit
12. Intresse? Fota!!!


DINA FAVORITER?:
1. Vad ser du helst för filmer?
Oj,,beror å vad jag är på för humör. Frågar jag min sambo vad jag helst ser så svarar han komedier
2. Bra låtar? Många av Lars Winnerbäck, Last drop falls, your love is a lie, många med thåström
3. Favorit årstid? Sommarn är favorit men tycker alla årstider har sin charm.
4. Äter/dricker helst? Thai är gott, kyckling, kött o pommes går alltid hem. PEPSI MAX kan inte leva utan
5. gjur? Jag är ingen djurmänniska så jag väljer inget.
6. färg? På kläder så är det nog rött och svart. Inredning så tycker jag om svart, vitt
7. Parfym Har många olika men senast så blev det Hugo boss
8. tv-program? Desperate Housewives, Cougar towm, The middle

KLÄDER OCH TILLBEHÖR?:
1. vad använder du just nu för jacka?
En röd everest vinterjacka
2. vad använder du just nu för skor? Ett par svarta vinterkängor
4. favoritmaterial på kläder? Mesta går bra förutom sidenaktigt.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya jeans
6. favoritaffärer? Dom flesta som säljer kläder
8. favoritmärke(n)? Svår fråga, tror inte jag har något favorit märke faktiskt.
9. vad har du för storlek på kläder: För stort enligt mig haha =P 
Vad har du i din?:
¤ jackficka just nu? Korthållaren, nycklar, mobil
¤ väska just nu? Blöjor, våtservetter, hörlurar
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Använder mycket sälla lypsyl men jag tror jag har en fårn Nivea
6. vad tror du på? Spöken
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ateist
8. Vad köpte du senast? Ett linne
9. vad bor du i? I en lägenhet
10.Plånbok: Nope äger ingen
11.Tandborste: Elektrisk braun
12. Vad anväder du oftast för smycken?: Alltid örhängen och min förlovningsring
13. Solglasögon?: Jo jag har ett par som jag köpte i venedig men vet inte märket
14. Underkläder?: Japp det använder jag =)
15. Nagellack?: Är ingen höjdare på att få det snyggt så använd inte ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback