Magsår? = Photoshop

Har fått ganska jobbiga problem mad magen igen *suck* och nu känns det inte ens bra när jag käkat min magmedicin plus är stilla. Förut så kändes det åtminstone ok när jag var liggandes men nej inte nu. Det började igen för några kvällar sen. Vaknade ett x antal gånger den natten av att det brändes och värkte nåt så förbannat i magen sen på morgon så hade jag världens "träningsvärk"?? Ja helt sjukt med det känns som extem träningsvärk inne i magen o i nedersta revbenen, vet inte hur det kommer sig men har haft den här värken några dagar nu plus att det bränner, svider, hela tiden.

Så just nu trivs jag bäst när jag får vara stilla och i längden så kan det bli liiite tråkigt. Så jag har fördrivit mycket tid framför datorn, då min sambo ockuperat tv genom att spela Gran Turismo 5 Jag har därför lekt väldigt mycket i photoshop dom sista dagarna och jag tycker det är så roligt när man kommer på mer och mer saker man kan fixa och trixa med. Nu ikväll har jag haft lite tråkigt så jag  har bara suttit och lekt med en bild, ja som ett tidsfördriv helt enkelt.

Nej nu ska jag faktiskt ta mig till köket en kort stund för att fixa mig ett glas isvatten sååå törstig.

Ha en toppen helg!


*Här är bilden jag lekt med ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback