Under ständigt hot!

Usch vad trött jag är är idag, vill bara sova, sova och sova lite till. Borde försöka fixa det sista inför dopparedagen men har lite svårt att få min "lilla" rumpa ur soffan, skyller på att jag blivit för baktung. Nej men jag har verkligen inte hög motivation att sätta igång just nu, varför ska det vara så svårt att få upp lite tempo? jaja kommer väl igång så småning om. Granen och skinkan är ju iallafall klara och det är ju det viktigatse ändå.

Just jaaa apropå granen, så har jag kommit på att min gran lever under ständigt hot om att bli avplockad sina polkagrisstänger!! Hade varit ute i köket och kom in i vardagsrummet igen och ser att Neo står överlycklig med en av stängerna, avbruten dessutom  vid soffan och försöker käka upp den, tur att dom har plast runt om sig.  Ingen överraskning egentligen, visste ju att det bara var en tidsfråga innan han skulle komma på att dom faktiskt var ätbara, så nu är det bara att vakta granen.
Nej nu ska jag vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback