Springer fram...

Japp det gör tiden verkligen, jag tycker att ju äldre jag blir desto fortare går tiden. Julen är redan över och snart är det nytt år, blir inga nyårslöften för min del för man bryter dom alltid ändå!

Nu har mellandagsrean börjat också. Var faktiskt till gränby centrum idag för jag var tvungen att gå på apoteket och hämta ut antibiotika, åh shit vad med folk det var. Männsikor blir ju som tokiga under den här rean. När jag ändå var där så tittade jag in på polarn och pyret och hittade faktiskt jättefin tröja och ett par byxor åt Neo på rean.

Sen gick jag in på HM och införskaffade mig ett par nya jeans vilket var behövligt, dock inte på rean. Tycker det nästan aldrig finns något på rean ändå, känns som det är skiten som ingen vill ha som får hänga där. Sen orkade jag inte trängas mer så då åkte vi hem så det blev inte alls länge där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback