Sovtid=egentid

Snart blir det lugna gatan här då ungarna ska  isäng. Då dom lagt sig ska jag bara halvsova på soffan resten av kvällen för jag är lite trött känner jag,men blir väl lätt så då man har en liten som vaknar i tid och otid pga hosta.

Hur mysigt det än må vara med barn (oftast) så kan nog alla säga att egentiden verkligen behövs.  Det är skönt att slippa ständigt passa på en liten, byta blöjor,  laga mat, bära och hjälpa till på olika sätt och vis. Även om det bara blir en timme egentid på kvällen så är den värd mycket, man slappnar av på helt annat sätt när man fått i säng dom små liven.

Det är just det jag ska fixa nu så jag kan bara va utan att behöva tänka på något.


*pyjamaspåklädning pågår*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback