When the moon hits your eyes....


Ännu en dag nästan till ända och det betyder att det bara är 3 dagar kvar till julafton, wieee.
Läste att det kommer att bli superkallt fram tills julafton, kunde bli uppemot -30 grader, BURRI BURR....Jag kommer bokstavligt talat frysa sönder kroppsdelar om det blir så kallt. Vi som ska gå från oss till det stället vi ska vara på julafton också och det är väl nästan 2 km, usch och fy. Lovar att jag kommer att ha tappat känseln i min kropp innan vi är framme, för jag blir irriterande fort väldigt kall, alltså så kall att det gör ont både om fötter och händer. Hmm,,,undra om jag kan klämma ner mig i vagnen bredvid Neo i hans åkpåse??!

Det var ju -16 ute idag enligt min termometer men jag slapp vara ute så på så sätt har jag haft tur idag. Jag har bara varit inomhus och pysslat med diverse ting men inget av värde egentligen. Jag har fotot en del idag däremot, inomhus försig men det finns så mycket roligt att fota när julsakerna kommit fram, får lägga upp lite bilder sen.
Synd att julen är så kort bara, fast det är ju det som gör den så mysigt och speciellt eller hur?!!.


*Var jättefin måne ikväll som jag passade på att fota


*Min älskade lilla tomtenisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback