Hela veckan väntar jag men nu är det fredag igen!

Godmorgon

Härligt att vakna och veta att det är fredag! Helgerna är ju klart bästa dagarna i veckan (hmm,,, konstigt =P)
Nej men det är ju långt ifrån alla nuförtiden som är lediga hela helger men än så länge så är alla i vår familj detl vare sig vi är mammlediga eller jobbar, så det ska jag inte klaga på!

Då göra i helgen då??? Jo om vädret håller i sig (hoppas) så blir det att ta en sväng till något bad helt klart. Annars så tror jag inte vi har några speciella planer för dennna helg. Skönt att ta det lugnt bara.

Ja just det jag har som ni ser redn lyckats få upp min nya header, gick betydligt fortare än vad jag trodde det skulle gå. Skrev ju i inlägget Ny design igår att jag inte alls visste hur lång tis det skulle ta men det blev ju inte så länge. Nu är inte hela designen klar, utan jag kommer fortsätta arbeta med den här framöver. Kul iallafall att lyckas med saker som man inte hade det blekaste om hur det funkar när man börjde med det.

Nej nu kurrar magen, jag har inte hunnit få i mig frukost än så ska nog ta mig iväg och fixa det!!

Hej så länge!

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback