Inlärning pågår

God kväll!

Jag har photoshop på min dator som jag tycker om att leka med. Saken är att detta program har jag inte haft speciellt länge men jag har ändå lärt mig det som är typiskt basic. Har försökt mig på lite olika trix men med mindre lyckade resultat. Grejen med ett program som photoshop är att det är utvecklat så pass att det finns nästan oändligt med saker man kan jag göra med en bild i programmet, det är nästan bara fantasin som sätter gränser och kunskapen i photoshop. Det är just det som är mitt problem, jag har för lite kunskap för att kunna fixa min bilder som jag vill. Så därför sitter jag nu med photoshopguiden för att kanske kunna få lite tips och trix och förklaringar om hur man går tillväga för att lyckas med olika saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback