Så var det lördag!

Go mrorgon, go morgon!


Ännu en strålande varm dag! Idag ska jag och min familj leta oss ut till ett bad där vi ska spendera vår dag. Håller på att plocka ihop lite saker som ska med så som solkräm, badlakan, kylväska, med lite smått å gott i, några tidningar mm.. Nu ska här fortsättas med förberedelsena, men hoppas alla får en toppen mysig lördag för det vat jag att jag ska ha iallafall. =) 

Hej så länge!   
                                                
                                              Får fantisera att det ser ut så här!
                           

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle rösta på min söta bild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön kväll nu då. ^^

2010-07-12 @ 20:39:41
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback