snabbgenomgång!

Upp vid  6, får lov att väcka Nova så hon kommer upp (Neo redan vaken)  skjutsa smbon till jobbet till 7. Hem igen, frukost för alla, efter frukost så vilar Neo, Nova tiitar på film Jag passr också på att vila. Neo vaknar jag tar upp honom och sätter igång och packar till Nova. Tandborste, tandkräm, schampoo, balsm, kläder för värme, kläder för regn, solskyddskräm, skor och sen en påse med 2 av hennes leksaksklänningar som hon absolut ville ha med sig. 

Skickar ut Nova i hellen för att ta på sig sina skor så vi kan börja åka. Jag fixar med Neo, Nova börjar bråka om skorna, Jag säger att hon får vara hemma istället, Hon får på sig skorna, Vi går ut till bilen, Åker iväg, Kör ca30 min frammer hos Novas mormor där hon ska vara tills på måndag. Blir bjuden på kaffe, fixar med bokningen till Gotalnd, ger Neo lunch, Ringer Madde och stämmer träff på gränby

 Säger hejdå till mamma , åker vidare till gränby med Neo, Tar en vagn på gränby och sätter Neo i, träffar Madde och hennes barn, Neo skriker och vill bli buren, Går runt och kollar lite bärandes på Neo, Sätter ner Neo i vagnen igen, Anna med barn kommer, Neo skriker vill bli buren, Tobias (min sambo) ringer, säger hejdå till Madde och Anna, Neo skriker fortfarande, hämtar Tobias på hans jobb, köper mat på subway, åker hem, 

Japp,,,, ungefär så har dagen sett ut fram tills nu, känns som man har hållit igång några dygn, är helt slut. Har kommit till insikt om att Neo är verkligen inget shoppingbarn. Jag får helt enkelt lära honom =) Kan ju inte ogilla att shoppa ju, det som är så kul! 

Nej nu ska jag slå mig ner frmför tv:n ett tag

Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback