Gäsp...... Godmorgon!

Godmorgon alla!

Jag klev upp fast Neo sov för en gång skull. För igår sa jag åt min sambo att väcka mig när han klev upp för att åka till jobbet så jag skulle hinna duscha, för jag har läkartid nu på morgonen. Tänkte att Neo brukar ju ändå vakna vid den tiden och då kan min älskde sambo ta honom mednas jag duschar. Tror ni han har vaknat än då? NEJ!!!! Varför är det alltid så? När man har bestämt att man ändå kan kliva upp för att man ändå inte får sova, nej då ska han sova extremt länge (för att vara han) Suck! Jaja får se det som lyxig egentid istället för det är man inte heler så bortskämd med nuförtiden! Nej nu sa jag göra frukost för min mage kurrar. Hej så länge!


©copyright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback