Ingen toppen dag men..

Vaknade och hade så gott som nackspärr som dessutom bara verkar bli värre och värre. Min handled är inte dugg bättre heller, amputera kanske?!!! Nej går väl över lite tids nog men fan nackspärr är mer handikappandeän vad man tror märker man.

Utöver att man har ont så gott som överllt så betalade man räkningarna också. Alltid lika härligt och sitta och trycka in alla siffror och se pengrna få vingar och försvinna. =P

Jaja det är som det är men nu är det bara en dag kvar till midsommar iallafall. Kan säga att här blir det väldigt lugnt. Kommer leta mig ut i urskogarna med min älskade familj. Det vill säga att vi ska ut till min mammas och hennes sambos stuga, ingen el, inget vatten, lite back to basic fast med ite fusk såsom gasolkyl och spis men det ska bli skönt! Kommer sitta där och grilla lite och bara slappna av.

Nej nu hörde jag att min babianunge börja vakna till liv så ska springa till honom nu.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback