Twilight. Vart är miraklet?

Nu har jag hört så mycket om twilight hit och twilight dit, så igår tänkte jag att, nej nu ska jag fan se denna "storslagna" film. Sagt och gjort.

 Burrade ner mig i soffan och slog på filmen med ganska hög förväntan. För vad man har hört så måste ju denna film var nästan lite av ett mirakel helt enkelt. Filmen rullar på, Jaha men nu måste den väl börja komma igång och få lite fart  vet jag att jag tänkte ungefär efter halva filmen . Efter ytterligare en halvtimme kommer jag på mig själv att försöka komma på vad det är som andra tycker som är så BRA med filmen???? Den är ju rent av seg!! Men den kanske återhämtar sig på slutet då, Slutet börja närma sig och....  Ähhhhheee???? Var detta allt??????  Ja det var exakt så  jag tänkte  när den tog slut, jaha det var ju......ja.. 

Okej eftersom jag nu ändå har sett första filmen så kommer jag se  New moon och eclips också, förhoppningsvis så blir dom bättre längs vägen, annars jaaa tråkigt för mig, det är ju timmar jag inte får tillbaks.

Nu finns det kanske risk att bli jagad och tillfångatagen och torterad av alla twilights fans där ute som dessutom verkar vara ganska många men jag får ta den risken helt enkelt!

Ni får gärna berätta vad som är så bra med den här filmen.

 

Hej så länge





Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är galen i twilgit sagan...men det är böckerna jag gillar! Filmerna tycker jag inte är så jätte bra...det är böckerna som gör att ja gilalr dem :)

2010-07-02 @ 15:22:05
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ett tips. Om du vill veta vad alla tycker är så bra med Twilight. LÄS BÖCKERNA. Filmerna är absolut INGENTING jämfört med böckerna! ;)

2010-07-02 @ 15:27:54
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback