Tycka synd om sig själv dag!

Vaknade imorse och mådde pyton. Har någon irritation och "rasp" i halsen som gör att kräkreflexen sätter in, varken mysigt eller kul! Dessutom ont i kroppen, lite hosta och allmänt sänkt. Skulle ha haft ett möte med dagis imorse men det blev att ställa in. Kul att sitta där och hulka. Det är inte så att jag kräks men irriterande är det! Så dagen blir lugn och kommer att spenderas inomhus till mestadels nedbäddad i soffan från och med det att min älskade sambo kommer hem.  Just nu så har jag en iten bubbigubbe att ta hand om och barn alra helst bebisar är ju så förstående.
Nej nu ska jag försöka hitta något som lindrar  halsen lite om inget hittas så får det nog bli en tripp till apoteket senare.

Hej så länge


TRÖTT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback