Akutbesök och vila.

Ska strax bege mig mot läkaren med hopp om att magen ska bli bättre. Gissar nästan att det blir remiss till gastroskopi och kanske ultraljud av gallan också. Bäst av allt vore om hon hade någon mirakelkur så det blir bra med en fingerknäppning, det vore ju helt toppen men då vi inte lever i en "drömvärld" så kan jag nog fantisera vidare om en sådan lösning. Efter läkarbesöket kommer jag vara helt slut då min kropp just nu inte trivs i upprätt läge så då blir det hem och däcka på soffan och bara vila. Jag får fortsätta med den uppgiften jag klarar från soffan helt enkelt och det är att fixa med bilder. Synd bara att Bubbigubben har snott styrkulan på det trådlösa tangentbordet så jag inte kan använda photoshop, eller jag kan knappt använda något alls då det är skitjobbigt att försöka ta sig fram utan den. Kan ju inte styra på något vettigt sätt alls. Tar ju ca 2 min att bara flytta sig till rätt ikon på skrivbordet. Hoppas ni där ute har en bättre dag än jag. Jha Något fel med inställningarna så det blir ingen bild denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback