Gallsten??

Var till läkaren på en akuttid för att försöka få ett svar på vad det är för fel på min mage?! Fick inget direkt svar mer än att det kanske kunde vara gallsten men som jag trodde så skickade hon mig vidare. Så nu är det bara att sitta och vänta in en kallelse till ultraljudsundersökning av gallan. Visar det sig att det är gallsten så blir det operation, så det är väl bara att vänta och se. Men som det är just nu (ta i trä) så känns det bättre. Nu har jag bara smärtan i sidan kvar så gott som och det är jätteskönt! Så nu hoppas jag att det går åt rätt håll! Sen är det något fel med mina blogginställningar så jag kan ej lägga ut foton =P Hoppas det löser sig snart. Nu ska jag titta på Starke man med min älskade sambo. Ha en bra kväll nu alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback