Julförberedelser och idol

Då har man börjar fixa inför julen, gardinerna har kommit upp och julstjärnan sitter på plats i sovrumsfönstret. Däremot ska gardinerna plockas ner igen för att omstrykas för det strykjärnet som finns i detta hem måste vara det mest pissigt, trasiga och värdelödsa som existerar. Höll på att få ett mindre anfall på det, det klarar ju inte ens att få ut en veckad kant *suck* så imorgon ska jag på strykjärnjakt.
Sen orkade jag inte plocka upp jullådorna från källaren där ljusstakarna är så dom får också komma på plats imorgon.

Nu sitter jag och tittar på Idol. Ja helt ossanolikt för att vara mig för jag, har inte sett ett enda avsnitt av denna säsong för jag inte är egentligen ett dugg intresserad. Brukar bara kolla under uttagningarna så man får skratta av sig lite, vissa är ju helt talanglösa. Varför jag kollar ikväll är för att jag blivit nyfiken för nästan alla (tycker jag) pratar om  idol. Så nu ska jag käka lite chips och dip med min älskade sambo och hoppas att jag inte slänger bort en timme på skiten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback