Produktiv? Nej inte idag!!

God eftermiddag

Klockan är redan halv fyra denna lördagseftermiddag och det enda produktiva jag har fått gjort är,,,ähhh,,inget verkligen inget alls.

Min älskade sambo har tagit med sig våran son för att åka till hans mamma och med det så blev jag lämnad solo här hemma på soffan då jag är ett magvrak, som inte är till mycket nytta. 
Kan inte stå upp helt enkelt, kan inte beskriva hur det känns, bara att det är påfrestande.

Vill göra något roligt (vad nu det skulle vara?) men det går helt enkelt inte tyvärr. Så jag har tagit mig an en uppgift som jag kan göra utan att lämna soffan och det är att försöka sortera lite foton.
Shit vad med bilder jag har tagit har jag insett, ska fortsätta med det nu.

Hoppas alla ni  därute får en bra lördagskväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback