Snart advent!

Yes snart blir det myspys då första advent väntar kring hörnet. Det innebär att i helgen blir julmusik samtidigt som  ljusstakar och stjärnor åker upp i fönstrena och julgardiner får kliva på sitt pass för det här året. Självklart så ska jag även ha min vanliga adventsljusstake med sterinljus i också, man bara måste ju tända 1 varje söndag vid frukost fram till jul, såååå mysigt. 

Sen är nästa sak att se fram emot lucia. Då ska jag upp tiiiiidigt och kolla på lucia på tv och käka frunkost. Jag tycker lucia är så härligt, och efter tvn då får se  mina 2 små i luciauppträdande på dagis. Dom brukar vara så söta i sina outfits, synd bara att det är utomhus för oftast så är det snorkallt. Men ska ta massa kort iallfall 

Sen är det bara tålmodigt att vänta till självaste julafton, tror dock inte att det kommer gå sakta då tiden verkligen rusar iväg. Så därför är det skönt att vara klar med julklappar och sånt redan nu. Måste försig iväg på granshopping för min älskade sambo tyckte förra året att granen stod snett så han skulle räta upp den men lyckas knäcka hela "stammen" på min plastgran så den fick stå lutade mot en vägg helt fullpyntad. Så kan det gå men huvudsakern var att det fanns en gran. 

Nu ska jag sova Natti natti alla










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback