Tisdagskvällar rules

Ja vad kan jag säga mer än att jag verkligen gillar tisdags kvällarna?! Så bra tv från kl 21.00 till 23.00.
Desperate Housewifes helt underbar serie där verkligen allt händer.Min favorit är iallafall Bree, hennes strikta stil plus att allt ska se så perfekt ut utåt, fast det inte alls är så perfekt. Susan är rätt skön också. Min tycka mindre bra om  karaktär är Lynette, hon är så EGO. Det är hennes väg eller ingens väg och går det inte som hon vill eller tycker så förstör hon bara.

Cougar town såååå roligt. Kan bara älska den serien. Knäppa människor som gör knäppa hysteriska saker. Helt enkelt toppen.

Ny på listan är The middle Haha så överdriven serie så den blir rolig. Ungen som upprepar sista ordet han säger genom att viska det med skrovlig röst, *skrattar* Sue Heck som verkligen inte kan göra något rätt alls och vad hon än tar sig för så blir det alltid pannkaka.

Helt enkelt en toppenkväll med många skratt!!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-26 @ 23:55:29
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Underbart med tisdagskväll!

2010-10-27 @ 00:38:18
URL: http://bit.ly/8ZOKzV

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback