En dag i staden med ankor och shopping.

Blev en heldag på stan idag med familjen plus sambons mamma och hennes karl. Vi  gick hemmifrån vid 11 imorse och kom hem strax efter 17. Det blev shopping, foto, ankmatning och mumsig satay. Ni som inte vet vad satay är så är det thaimat, kycklingspett med jordnötssås, det är såååå gott, prova om ni inte ätit det.

Sen så blev en overall, vantar och underställ  fixat åt Neo också, Nova fick ett underställ hon med. Sen så blev det 2 tröjor, strumpor och kalsonger till min älskade sambo och till mig själv blev det örhängen, hårband och te.

Sen bar det av mot svandammen och mata lite hysteriska ankor, ja jag vet att det heter änder men jag kallar dom ankor. Vi gav upp när Neo var så trött så han lade sig ner i gruset för att sova *skrattar*. 

Det var våran dag det. Hoppas ni har haft en bra dag!
















 

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback