I dont drink coffee i take tea my dear!!

Så fort det går under 15+ ute så betyder det TE SÄSONG för mig. Jag kan säkert slurpa i mig uppåt 5 koppar te per dag utan problem, om inte ännu fler. Jag dricker aldrig te när det är sommar och varmt för det känns inte riktigt rätt men NU så blir det te i tid och otid. Aldrig fel att göra en kopp te och det bästa är att det finns hundratals olika tesorter. Men favoriterna är Vanilj, Irish cream, kokos och olika gräddvarianter.

Skulle jag nu dricka dessa koppar te med socker så skulle jag se ut som en badboll innan våren igen för jag har kanske liiiiite mycket socker i ca 4-5 bitar, nej men det är väl inte så farligt *host, harkel* =P
Jag har rådit bot på sockerproblemet genom att köra med suketter istället, mycket bättre för min del. Nu ska jag fixa en kopp te bara därför!


 


Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Oj, du var en riktig te älskare.

Jag är dålig på att dricka te, antagligen för att jag har smakat på ej så goda teer. Men nu fick jag ju lite tips på smaker här.



Hur är det med sötischen Neo?



Kramar

2010-10-09 @ 18:05:22
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Oj, du var en riktig te älskare.

Jag är dålig på att dricka te, antagligen för att jag har smakat på ej så goda teer. Men nu fick jag ju lite tips på smaker här.



Hur är det med sötischen Neo?



Kramar

2010-10-09 @ 18:06:07
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback