Så trött så trött så tröööött men snart är det jul!

Ja rubriken säger allt just nu. Är så trött att jag kunde ha gått och lagt mig redan för 1.5 timmar sen, men då det kändes som liiiiite i tidigaste laget så är jag fortfarande uppe och kämpar emot, DUM som man är! 

Idag så blev det en tidig morgon och igår så blev det en sen sänggång = TRÖTT. Vi hade läkarbesök i morse kl 8.00 så det var bara att kliva upp kl 6.30 och sen dess har man varit igång. Neo fick gå på dagis för första gången igen på 1 vecka, hade tydligen varit mycket gråt och skrik hela förmiddagen. Stackars Bubbi tycker inte om att lämna han när han blir så ledsen.

Var och hämta ut Novas julklänning idag också, japp här är man ute i god tid. Kan tillägga då också att vi redan är så gott som klara med julklapparna också, helt fantastiskt. Har gett mig f.n på att slippa stressa dagarna innan jul det här året. Den 23 december ska allt vara till punkt och pricka klart. Den 23 dec ska jag endast ha en mysig glöggkväll med min sambo och mina barn. Jag är en juloman uti fingerspetsarna, jag verkligen älskar julen och vill ha pynt och klappar upp till halsen om det går men stressen ska jag undvika iår

Jaha nu har jag letat ca 20 min efetr bilder från förra jul och nyår men dom finns inte längre *arghhh* Så då får ni stå ut med denna bild.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback