Ahh home sweet home!

Det är så otroligt skönt att komma hem när man har varit ute på äventyr så gott som hela dagen. Först var vi ut till mamsen och plocka svamp, och plocka svamp fick vi göra också det kan jag lova. Fick ihop nästan en full ica kasse med trattisar. Sen åkte vi hem för 1. Neo uppsakattde inte skogsterräng lika mycket som vi andra och 2. Gud börja pissa på oss, kom en riktig störtskur. Vi hann bara vara ute ca 1,5 timmar och fick ändå ihop så mycket.

Svampen gav vi Till min sambos mamma för jag tycker bara om att plocka, jag vägrar att äta, BLÄ! Så vi ringde och tillkännagav vår ankomst innan sen så åkte vi dit, blev väl där i ca 2 timmar. Sen vidare därifrån till Ica maxi för handla lite diverse för att sen efter det åka hem.
 
Just ja det kanckade på dörren när vi kommit hem också. Det var en från socialdemokraterna som stod och höll ett mindre föredrag om deras  politik och att dom borligas politik är, bla bla bla bla. Ja det var ungefär det jag hörde. 

 Men iallafall såååå skööööönt att vara hemma igen. Nu ska vi käka middag för att sen bara vara.
Ett litet tillägg bara. jag ska försöka bli bättre på att få ut bilder på mig själv också, har varit väldigt dålig på det.
Men det gäller från och med nästa inlägg.

Hej så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback