Barn är roliga....

Måste bara lägga in det här, helt meningslöst men ändå ganska roligt. (tycker jag)

Nova satt i soffan och kollade på tv när Neo hennes lillebror på 1 år tar sig upp i soffan också. Han är manisk på att klättra upp i fönstret som är precis bakom soffan  och just då satt Nova på den platsen han tar sig upp på. Så han kliver på henne och använder hennes om stöd för att ta sig upp varpå Nova får ett utbrott eftersom hon tycker att det gör ont och säger halvt hysteriskt -Han tittade på mig och såg att jag satt här, men han brydde sig inte om det och klev på mig ändå!

Haha jag tyckte det var så kul. Jag försökte få henne att förstå att han är 1 år och han inte riktigt tar hänsyn eller förstår sådana saker som att man inte ska klättra på folk som sitter i soffan. Barn är roliga ibland...

Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback