Berit och dagen

God morgon.


Har varit uppe sen 6 imorse, till och med min sambo var hemma fortfarande när jag klev upp. Att tro att jag klev upp frivilligt är att tro fel. Nej Neo hade helt enkelt bestämt sig för att han sovit klart och  när han bestämmer det så är det så. Alla vet ju att bebisar är så förståenden små varelser.

Neo har redan hunnit somna om. Så nu sitter jag här smått apatisk och hoppas på att detta inlägg blir något sådär förståligt. Shit vad trött jag är!


Idag ska jag fortsätta pröva mig fram i Photoshop, måste och vill lära mig det så mycket bättre. Sen ska jag se till att Berit får nytt vatten. Ni som inte vet vem Berit är så är det vårat lilla husdjur. Ayskyr att stoppa in händer till henne då jag har lite fobi men så länge hon sitter under sin stock så är det lugnt. Annars så ska jag göra så lite som möjligt då jag måste försöka krya på mig.

Nej men det var väl allt just nu tror jag. Nu ska jag käka frukost.

Hej så länge


                               Det här är våran lilla Berit

 



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback