Doooooownday.

Hallå

Ingen bra dag idag då jag inte mår så toppen och därför har allt från att fixa foton till blogg fått vila. Förhoppningsvis så mår jag bättre inom en rimlig framtid! Känns som någon har avdvänt mig som slagpåse. Blä.....

Var ju hemma hos en kompis igår och fotade henne och hennes barn. Dock var det definitivt lättare sagt än gjort att fånga ena av barnen då hon inte alls var på humör att ställa upp för foto, visade ju försig sig efter ett tag att hon hade ont i öronen, huvudet och hade feber så det var väl inte så konstigt att hon inte var med på noterna. Men det blev några kort tagna i slutändan men har inte hunnit kolla så mycket på dom än.

Ska försöka vila lite nu så jag reder upp mig. Förresten? Är det förbjudet att låsa in sina barn i källarförrådet om man ser till att dom har allt dom behöver? 

Hej så länge!                                                                


                                                                       Så här känner jag mig idag!
                                                      





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback