Här var det prickigt!

GOOD MORNING!!

Samma tur idag som igår dock lite mera stress då vi vaknade efter 8 allihopa och Nova ska vara på dagis kl 9. Med samma tur menas frukost till barnen påklädning, upp till dagis, vänta utanför, prata med fröken och sen hem.

Nu är vi hemma och medans Neo sover passar jag på att blogga!

Jag är just nu väldans nöjd måste jag säga för jag har fått min reflexskärm plus ett nytt objektiv!!!  Har fått Fast 50  1.8 f  idelalisk för porträtt bilder. =) Så nu är det roligare än någonsin att fota porträtt.

Testade lite snabbt igår inomhus på Nova. Lägger upp några bilder sen från de!

Sen måste jag tillägga att jag har aldrig sett en prickigare unge än Neo, han är helt fullsmetad stackarn. Kolla in bilderna så får ni se.

Hej så länge



Och det här här bara bilder på huvudet då ska ni se kroppen också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback