Helt slut!

Har inte hunnit att blogga idag för det blev lite för snävt med  tid i morse eftersom vi skulle iväg till dagis, men nu så!


Idag har det varit inskolning för Neo och oj så bra det gick, Han var så duktig min lilla älskade bubbi-gubbe (stolt och nöjd). Han lulla på där i sin egen värld och brydde sig inte speciellet mycket om mig alls faktiskt. Det gick  långt över förväntan med allt, jag trodde det skulle bli svårt att få han och vila i vagnen ute för han har aldrig tyckt om det men han däckade nästan direkt. Kanske för att han var helt slut när det väl var vila. 

Det går ju till på det viset på det här dagiset att det är 3 dagars inskolningen. Under dom 3 dagarna så är jag med hela dagarna och gör allt med honom, jag byter blöjorna när det behövs, jag nattar honom till vilan och jag är med vid frukstunden och maten, ja precis allt.

Sen efter dessa 3 dagar så är det tack och hej för mig, då är det meningen att han ska lämnas själv. Det är det jag nu hoppas att det ska funka bra.

Just nu är jag själv helt slut, det är ju jobbigt att vara på dagis när man inte är van haha. Skulle behöva sova några timmar känner jag.


                                             Imorse strax innan vi gick mot dagis!


 

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Vilka fina bilder :D Han är verkligen en riktig skönhet lilla Neo!!

Kramar

2010-09-21 @ 20:10:30
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback