I väntan på besök....

.....av min mamma så kastar jag in ett  inlägg, Hon skulle komma runt 10 snåret och vara här under dagen för att hon ville spendera lite tid med sitt barnbarn, så nu sitter vi och väntar att det ska knacka på dörren. 

Och nu FANFARER för att det är fredag igen, jihoo, veckorna verkligen springer iväg. Som galenskaparna säger "tiden går o vi andra tar bilen". I helgen blir det svampplockning (om kroppen tillåter) och fotografering av en kompis  och hennes barn. Det ska bli riktigt skoj.

Sen börjar ju Neo på dagis på måndag också, åhhh min lilla bebis har blivit stor. Hoppas bara att det går bra och att han anpassar sig lätt.

Nu måste jag smita, hörs sen.

Hej så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback