Jaha då var det väl så gott....

som klart. Det blir helt enkelt borlig regering i åtminstone 4 år till. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag har mixade känslor om det kan jag säga. 

Plus så har SD (sverigedemokraterna) tagit sig in i riksdagen och det råder det väldigt delade meningar om. Själv anser jag att det är ett sätt av folket att visa missnöje om dagens invandrarpolitik och det borde få dom andra partierna att vakna upp och börja ta tag i saker på bättre sätt. Gör dom det så tror jag att vi kanske kan slippa SD om 4år igen, men nu är det som det är och det är svenska folket som har röstat. Det är bara att börja ta tag i saken och göra det bästa av det.

Grattis till borliga blocken då!

Nu ska jag sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback