Jaha...Nytt försök =)

Hallå!

Nu har jag haft uppehåll med allt från fotade till blogg men nu känner jag att iallafall lusten för fotande har kommit tillbaka till 100% och med det så kommer jag lägga ut bilder här på bloggen lite mera här nu framöver. Jag ska väl inte lova det men jag ska försöka åtminstone.
Det enda jag väntar på nu är att få min externa blixt och bouncer, YES nu har det blivit äntligen blivit verklighet, jag ska äntligen få min efterlängtade blixt. Jag har beställt en och jag hoppas att den kommer idag eller imorgon. Sen skulle det inte heller vara fel att införskaffa lite filter och ett nytt objektiv men den som väntar på något......

Annars då....inte så mycket utöver det vanliga. Ska snart börja med inskolning med Neo och med det menas att det blir tillbaka till verkligheten. Jag vet ju att det var tvunget att hända men skulle inte ha gråtit om det var några månader kvar åtminstone. Jaja det är bara att se glad ut ändå.

Nu ska här busas med Neo
Ha det bra!


Snart så är den min =)


Kommentarer
Postat av: stefanh fd. stefanl

me like! Blixt!

2010-09-02 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback