Kungarna av tylösand


Missade detta program när det gick tv så jag kollade det nu på play och...
HERREGUD......Vet inte ens var man ska börja. Det är pinsamt, patetiskt, respektlöst,  osmakligt, överdrivet och helt otroligt många människor med dålig självinsikt. Skäms dom inte????? Den ena är ju värre än den andra och dom verkar inte inse vart gränserna för saker går överhuvudtaget. Tycker dom på allvar att det dom "presterar" i denna serie är något att vara stolt över att få visa upp? Jag skulle fan betala för att inte synas med dom.
Dom kanske kommer till insikt när dom växer upp, (får man hoppas allafall.)

Jag förstår inte riktigt kanal 5, eller jo jag förstår att dom vill ha tittarsiffror och ett sånt här program om nått ger väl det. Men det är skillnad på undehållning och underhållning och denna underhållning får en bara att skaka på huvudet och tänka,,,, HJÄLP!!!

Kalla mig gammal, bitter och tråkig men jag kan verkligen inte se det roliga i det här programmet. Det där övrenstämmer helt enkelt inte min syn på en rolig semester. Egentligen blir jag inte förvånad bara lite deprimerad över att människor har så dålig självisikt, det är egentligen bara tragiskt.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback