Min stackars bubbi

Min stackars bubbi-gubbe är jätteorolig av någon anledning, han vill absolut inte sova. Han är jättetrött och blundar men skriker samtidigt. Så fort han håller på att somna in så tvingar han upp sig själv, det är som om han är rädd för att somna ikväll. Lägga honom är annars aldrig ett problem, utan vi lägger honom bara i hans säng säger natti natti och går ut och stänger dörren. Han brukar somna inom 10min då, men inte ikväll. Har försökt sen halv 8 ikväll och han är fortfarande vaken. Tror att det är dagis som spökar.

Så nu går vi också och lägger oss så han kanske lugnar sig. Tycker så synd om han, inte kul att vara orolig när man inte ens kan tala om vad det är. =(

Natti natti nu


                Min söta lilla bebis runt 2 mån gammal här!  =)

 

Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så sööööt!

2010-09-23 @ 01:07:41
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback