Mys söndag med familjen.

Hej hallå.

Idag satt jag hemma uttråkad och försökte komma på någat att göra. Av en slump råkade jag se att det var marknad på Ulva så vi begav oss dit. Vi gick runt där och kollade på allt som fanns att kolla på och det var precis lika mycket onödiga, konstiga saker som det brukar vara på marknader, det fanns allt från smycken, garn, skyltar o salamis till saft och sylt. Självklart fanns det också sånt som brända mandlar och nybakade munkar, jag passade på att köpa en chokladmunk som jag sen mumsade i mig nöjt. (mums)

Efter marknaden så åkte vi till gränby där jag hittade en bok på akademibokhandel som jag köpte. Så nu ska jag lära mig photoshop bättre för boken jag köpte var "photoshop för digitalfotografer" Hoppas nu bara på att den är bra. Finns bara ett sätt att ta reda på det och det är att börja läsa den så det  ska jag nog ta och göra nu.

Hej så länge!!








                   Denna var mums!! =)

 

 




Dyrt med tutti frutti förut! Kan säga att den tomma burken kostade betydligt mer
180kr skulle dom ha för den









Det här var det Neo tyckte var roligast på hela marknaden, han var nöjd iallafall!




Kommentarer
Postat av: Ehlin

Va ni oxå där...!? De va jag med, synd att vi missade varandra :( Fina bilder du tar! Du e duktig du :D

2010-09-05 @ 20:53:06
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback