Nagellack = konst

Hallå!

Det här är så väldigt viktigt så jag bara MÅSTE dela med mig av det! Haha.....

Jag försökte måla naglarna tidigare idag och det är inte så lätt som man tror, det är ju rena konsten att få det bra. Har ju inte fått så mycket övning i mina dar då jag knappt haft några naglar alls, då jag bet på dom. Men nu har jag inte bitit på snart 2 år så nu har jag långa naglar.

Så nuförtiden ser det faktiskt bra ut med nagellack och allt sån tjafs men att det ska vara sååå svårt att få det bra då?!.... Jag har försökt några gånger till och från men det ser ojämt ut och det bli ränder mm, och att måla vänstra handens naglar är ju rena cirkusnumret då man är högerhänt. 

Antingen är jag helt enkel talanglös för sånt här eller så har alla andras många års övningsförsprång gett dom fördelar (no shit sherlock) 

Jaja får helt enkelt öva vidare.

Hej så länge.


                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste göra ett bra underarbete först ta bort gammal hud från nageln innan du börjar/joanna

2010-09-16 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback