Ordinary day....

Ny vecka, nya möjligheter haha vilken klyscha eller hur?!!! Idag så ska jag inte göra mycket annant än att sitta hemma med Neo och vänta in min dotter Nova eftersom det är min vecka att ha henne nu! =) 

Jag har däremot hunnit och lägga en beställning på hm på en poncho till mig och mössa och vantar till Neo! Usch inte kul att inse att sommaren är över och den kalla långa vintern väntar runt hörnet, brrrr. Jag älskar julen men kylan är något jag skulle klara mig utan. Vore ju exemplariskt om man kunde få en vit, VARM jul eftersom man kan ju inte ta bort snön för den tillhör julen. Okej men om det är varmt alla dagar utom dagen innan julafton och julafton då???? Då hinner det ju snöa perfekt till julafton sen blir det varmt på annandagen! Fast hmm.... jag tycker försig om pulka och skridskor ok det kan få vara kallt med snö max 3 veckor då. PUNKT =) 

Nej nu knackar det vilken sekund som helst  på dörren så måste avsluta

Hej så länge!



         BRRR........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback