Same same old......

Goooood morgon, god morgon!

Har varit igång sen kl 7 och gett barnen frukost och vart iväg till dagis med den stora. Självklart när man satt på henne nya kläder så ramlar hon och lerar ner dom innan dagen knappt börjat. Haha varför försöker man ens?? =) Neo har dessutom vattkoppor så jag fick lämna honom en bit utanför på gården till dagis skynda mig in förklara fort att Neo sitter utanför med koppor och att Nova är här och att jag hämtar henne vid 2 och sedan springa ut igen. 

Nu är vi iallafall hemma igen och jag har suttit och gått igenom lite bilder från igår när vi ute och lekte. Nova fick ställa upp på porträtt foton, man skaffar väl barn för att utnyttja dom??? Haha nejdå hon fick leka så hon klagade inte.

Här nedan är några av dom!



 

















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback