Shopping på gränby!

Good evening.

 Har precis kommit hem från gränby där jag gick och plockade åt mig kläder till Nova för den kommande hösten och vintern. Det blev 2 par byxor, 2 par strumbyxor, 3 tröjor och 1 kofta. Neo fick 2 pyjamaser och till mig själv hittade jag en skön  stickad lång polokragströja och århundradets skönaste och snyggaste (enligt mig) mössa , just love it! Hittade tyvärr ingen bild på just den jag köpte men den är i liknande stuk som den nedan. Skrev ju tidigare att jag kände mig som någon haft mig som slagpåse. Kan säga att om jag kände mig mörbultad innan så kan jag säga att nu känner jag mig ordentligt misshandad phhuuu...det tär att shoppa, men kul är det.

Nu ska här spelas Lego Harry Potter på ps3 så hej så länge

                                                                                                 


                       En av Novas tröjor  
                                   v                                          




 



     

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback