Sjukstuga och dagislämnande.

Jaha tillbaka efter att försvunnit  från bloggandet i några dagar. Jag har inte mått så toppen så jag har sparat all min energi till att fixa allt  som är ett mera måste. Är förkyld som få, känns som mina bihålor kan få sig en omgång snart också. 

Lämnade Neo själv för första gången idag på dagis, inte kul, inte kul alls. Han var så ledsen min stackars lilla babianunge. Som tur var blev det en kort dag för vi hade Bvc besök 11.45, så vi hämtade honom strax innan halv tolv. Det hade inte varit någon toppen dag, han hade varit arg och ledsen och vägrat äta frukt mm. Han blev så glada när vi kom och då kändes det så bra efter att han redan varit ledsen och arg hela dagen att det första som händer efter vi hämtat honom efter att övergett honom är att vi åker till Bvc och han får en spruta i vardera lår.
TOPPEN dag för Neo, han skulle nog ha bytt familj på stubben om han fått välja. Först övergiven och sen en spruta i vardera lår. Det var Neos "braiga" dag.

Hoppas er dag varit bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback