Sköööna fredag!

Morgon alla!

Då var sköna fredag här med fredagsmys, god mat, och allt vad det innebär. Någon som kommer ihåg den där reklamen för kyckling? Den där "På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst. Ge mig då kyckling det gillar jag mest" =) Den rekleman har fastnat hos mig för alltid tror jag! Men man kan ju inget annat än att tycka om fredagar.

Idag så har jag båda barnen hemma eftersom Nova är 15 timmars barn, vilket innebär att hon är ledig måndag, fredag. Så länge Neo är hemma så förblir hon 15 timmars barn. 

I helgen ska vi försöka hitta på något med barnen så dom blir rastade. Hade tänkt gå på Nikkis men hade vi gått dit hade vi antagligen blivit utslängda då Neo ser ut som han gör. Ska försöka hitta på något med en kompis och hennes barn. Få se vad som blir helt enkelt.

Nu ska jag jaga barn

Hej så länge




   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback