Sunshineday

Morgon alla!

Känner fortfarande lite som om någon har hoppat på mig men jag tror att det går åt rätt håll. Nu kan jag ju klä på mig själv igen iallafall haha!

Idag har jag egentligen inte alls mycket på agendan men skulle behöva ta tag i lite redigering av kort och sen skulle jag också behöva ta mig iväg och hitta en tjockare pyjamas till Neo. Han vägrar ju helt enket att ha täcke på sig och nu börjar det bli lite kallt om nätterna i sovrummet så. Annars så är det inte så mycket mer, jo försig kanske också beställa lite kläder, men det är bara kanske.

 Skulle ju lägga ut lite bilder från fjällnora också så nedan är några sådana!

Bye for a while!
















Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Åhh så härlig och fina bilder från fjällnora!



2010-09-14 @ 19:38:04
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback