Tredje dagen!

Jag är lika slut som dom två andra dagarna som det varit inskolning och Neo är också trött plus att han har blivit väldigt snorig, tror att han kommer få feber snart. Idag så somnade han mot mig pecis innan lunchen så han käkade lunch när dom andra åt mellis. Har gått sådär idag, han har stenkoll och försvinner jag bli det hysteri.

Nu är vi hemma igen men ska strax ut igen i i det fina vädret, får passa på att lapa dom sista värmande strålar av sol man får. Också passa på innan Neo blir riktigt sjuk för då blir det inomhusaktiviteter som gäller.

Ska kanske ta oss till ikea också och inhandla lite diverse prylar, få se om det blir idag?! Nej nu hör jag att Neo vaknat igen. hörs sen



Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Sötis!



Hej igen!

Såklart jag svarar, fast det tog lite tid.



Hmmm ps tips, kika in moderskeppet, de har bra tips.

Jag har svårt att lära ut då jag är självlärd...



Kan tänka mig hur mkt fortare det går med andra barnet med.



Kramar!

2010-09-23 @ 01:07:04
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback